ТМ "Нова Сила" - інтернет магазин автозапчастин
Концерн VAG нещодавно здивував автомобільну громадськість своїм останнім допуском – VW 508.00. Цей допуск став першим в історії концерну, що рекомендує використовувати супермаловязкі масла SAE 0W-20. Але найдивовижніше було попереду: новий допуск VW 511.00 раптово представив абсолютно протилежну філософію та характеристики. Давайте розберемося, що це за допуск і для яких цілей він був розроблений.
Деякий час тому популярними допусками від VAG були VW 505.00 та VW 505.01, які тривалий час залишалися основними для дизельних двигунів з насос-форсунками (VW 505.01) та без них (VW 505.00). Незважаючи на появу нових допусків VW 504.00/507.00, багато власників старих дизельних автомобілів VAG без DPF-фільтрів досі воліють їх використовувати. Вони вважають, що старі олії мають кращі антиокислювальні властивості та захист від зносу, особливо при використанні низькоякісного палива. Але, звичайно, це вже предмет окремої розмови.
Отже, що поєднує допуски VW 505.00\505.01 і новий VW 511.00? Зверніть увагу на таблицю нижче:
З представленої таблиці видно, що допуски VW 505.00\505.01, так і VW 511.00 відповідають маслам з високотемпературною в'язкістю HTHS і містять однакову кількість сірки, фосфору і сульфатної золи. Основна відмінність полягає в лужному числі (TBN), яке трохи вище у VW 511.00. Крім того, VW 511.00 рекомендує в'язкості SAE 0W-40 і 5W-40, що не зовсім типово для сучасних масел, які, як правило, стають все рідкішими.
Що ж робить допуск VW 511.00 таким особливим? Цей допуск призначений для високофорсованих бензинових двигунів VAG, які встановлюються, наприклад, такі автомобілі, як Porsche Panamera Turbo, Lamborghini Urus, Bentley Flying Spur, Audi RS6 Avant та інші авто преміум-класу.
VAG не рекомендує використовувати олію з допуском VW 511.00 для старих автомобілів або просто чіпованих двигунів. Виробник явно вказує на відсутність зворотної сумісності. Даний допуск спеціально розроблений для сучасних високофорсованих бензинових двигунів, які оснащені GPF-фільтрами (Gasoline Particulate Filter), які створені для зниження викидів шкідливих речовин та відповідності екологічним стандартам саме для бензинових моторів.
Однак на ринку вже представлені олії з допуском VW 511.00, включаючи таких виробників як LIQUI MOLY. Наприклад, олія Top Tec 4110 5W-40 від LIQUI MOLY відповідає не тільки допуску VW 511.00, але також має інші важливі специфікації та допусками: ACEA C3, API SN, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, 2, MB Longlife-04, Porsche C40, Renault RN 0700 і RN 0710. Таким чином, цю олію можна рекомендувати для використання в бензинових та дизельних автомобілях з GPF- або DPF-фільтрами, що відповідають стандартам Euro 4, Euro 5 та Euro 6, і розрахованих на застосування моторних масел із високою в'язкістю SAE 0W-40 або 5W-40.
Особливу увагу слід звернути на якість моторної олії під час використання GPF-фільтрів. Вони можуть значно знизити викиди шкідливих речовин, але їх ресурс залежить від багатьох факторів, включаючи якість масла, що використовується. Олія з високим вмістом золи може призвести до швидкого забруднення фільтра GPF, тому рекомендується вибирати олії з низьким вмістом золи.
Насамкінець, допуск VW 511.00 є інноваційним кроком у розробці масел для сучасних високофорсованих бензинових двигунів з GPF-фільтрами. Він призначений спеціально для цієї категорії автомобілів та не рекомендується для використання у старих чи чіпованих двигунах VAG. Рекомендується вибирати якісні олії з допусками, що відповідають особливостям вашого автомобіля та його екологічним характеристикам.