ТМ "Нова Сила" - інтернет магазин автозапчастин

Обмін та повернення

Обмін та повернення:

   Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів" , покупець протягом двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, який йому не підійшов, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе тільки за гарантією.

    Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право:

  • купити будь-яку іншу продукцію з асортименту магазина (з перерахунком вартості);
  • обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні потрібного товару в продаж;
  • повернути виріб і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.

   Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) затверджується Кабінетом Міністрів України.

   Для повернення товару Вам необхідно представити документ, що підтверджує факт і умови його придбання, а також заповнити заяву на повернення товару.

Гарантійний термін:

   Відповідно до п.5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживача» гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про проведення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в оборот.

   Гарантійний термін починається з моменту передачі товару покупцеві, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу.

   Гарантійний термін, встановлений договором купівлі-продажу, продовжується на час, протягом якого покупець не міг використовувати товар у зв'язку з обставинами, що залежать від продавця, до усунення їх продавцем.Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг використовуватися у зв'язку з виявленими в ньому недоліками, за умови повідомлення про це продавця в установленому порядку.

   Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, який додається до продукції.

Гарантійний період на автозапчастини


Термін гарантії і період гарантійної дії:

   Термін гарантії на автомобільні запасні частини встановлюється самостійно виробником. При його встановленні особлива увага приділяється категорії товару, від якої залежить період та дія гарантії.

   Період гарантійної дії встановлюється виробником на власний розсуд і не може бути обов'язковою умовою надання товару. Якщо термін гарантії встановлений заводом-виробником, то, гарантійний період, обчислюється продавцев залежно від цих даних.

    Що стосується електричних і електромеханічних запасних автомобільних частин, витратних матеріалів, то гарантійний термін на них не встановлюється.

Умови дії гарантії:

   При придбанні запасної автомобільної частини споживачеві потрібно знати, що у певних випадках повернути товар із недоліком на ремонт чи обмін протягом гарантійного періоду не вийде. Як правило, до таких випадків належать:

    - самостійний розтин та ремонт автозапчастини (не в сертифікованому сервісному центрі);

   - неправильне встановлення або експлуатація деталі, що призвела до появи недоліків та несправностей;

   - отримання пошкоджень на автозапчастину внаслідок дії інших несправних частин автомобіля.

   Також споживачеві слід знати, що на запчастини, схильні до нормального зносу, не передбачений термін гарантії. Як правило, до таких деталей відносяться фільтри, свічки запалювання, щітки склоочисника, шланги систем, конденсатори, гальмівні диски, колодки та ін.

   Ознайомитись з повною версією закону "Про захист прав споживачів", ви можете перейшовши за посиланням:

повна версія закону